Treceți la conținutul principal

[FOR HIM] Zara Lookbook

Intrasem azi pe site-ul Zara, să mă mai torturez puțin cu pantofii ăștia, pe care apropo nu i-am găsit în magazinele Zara din Cluj, și am dat peste Lookbook-ul pentru bărbați și am zis că arunc o privire.
În primul rând, mi-a plăcut ce am văzut, pentru că unul din modele e Clement Chabernaud :D iar apoi am reușit să mă concentrez un pic și asupra hainelor, care mi s-au părut ok. (Super ok chiar față de manechinele din magazin, care sunt îmbrăcate hidos de obicei). Toate bune și frumoase până când am ajuns la poza pe care am postat-o ultima. What the shit, Lana ??(îmi cer scuze dacă nu știți despre ce vorbesc, sunt în faza Archer, în care sunt obsedată de acest serial).
Cher Clement, nu o să te mai pot privi niciodată cu aceiași ochi, după ce te-am văzut în sandale.
Postul de azi e de fapt să vă întreb dacă vă plac bărbații în sandale. MIE NU!