Treceți la conținutul principal

[D.I.Y] Earrings


De fapt, nu vorbim chiar de un D.I.Y ci mai mult de un Before and After. Dar ideea de bază e să luați întotdeauna ceva ce vă atrage și e la un preț accesibil, chiar dacă nu e tocmai stilul vostru.
Așa am făcut eu cu perechea asta de cercei, din H&M, care nu prea are nimic în comun cu stilul meu, doar că sunt cercei și eu port....cercei. I-am găsit la prețul de 2 lei. 2 LEI! Nu puteam să-i las acolo, deși erau puțin zgâriați și cam țipători pentru gustul meu.
Să vă arăt despre ce e vorba:



Dintr-o pereche de cercei, m-am decis să-mi fac două și o pereche trebuia să fie musai gri, pentru că nu am nici o pereche așa și iubesc gri-ul.


Cu bucățile mai mici nu m-am hotărât ce fac încă, sunt destul de frumușei și așa. Pe bucățile mari le-am colorat cu ojă gri. Ar fi trebuit să folosesc întâi o ojă albă, mai densă cu putere mare de acoperire, sau chiar vopsea, așa v-aș sfătui dacă vreți să încercați; eu am aplicat 4 straturi până să obțin culoarea dorită!


Așa arătau după primul strat;

Așa arată acum, după 4 straturi.